Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY (dále jen „Podmínky“)
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi společností Academica Praha s.r.o., IČ: 24288039, DIČ: CZ24288039, se sídlem Americká 177/35, Vinohrady, 120 00 Praha 2, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka C 193330,
zastoupenou jednatelkami Janou Danielou Šabatkovou, Jitkou Marií Weber a Annou Soukup, které zastupují společnost vždy dvě jednatelky společně,
(dále jen „Provozovatel“)
a zákazníkem, klientem nebo účastníkem kurzů, seminářů či jiných aktivit
(dále jen „Zákazník“ nebo „Spotřebitel“).
E-mail: info@academicapraha.cz
Tel.: +420 777 116 643
Web: www.academicapraha.cz
I. VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
- Předmět činnosti
Provozovatel nabízí:
- vzdělávací služby (kurzy, školení, semináře, konference, webináře, e-learningové programy),
- digitální produkty (e-booky, videozáznamy, materiály ke stažení),
- osobní i online konzultace a doprovodné služby.
Veškeré produkty a služby jsou určeny výhradně pro osobní a vzdělávací účely Zákazníků.
- Uzavření smlouvy
Objednávku lze učinit:
- prostřednictvím webového formuláře, e-shopu nebo registračního systému,
- e-mailem, telefonicky nebo osobně.
Odesláním objednávky Zákazník potvrzuje, že:
- se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi,
- je mu známo, že uzavřením smlouvy vzniká povinnost platby,
- poskytne pravdivé a úplné údaje pro registraci a fakturaci.
Kupní smlouva nebo smlouva o poskytování služby je uzavřena potvrzením objednávky Provozovatelem.
- Ceny a platební podmínky
Ceny všech kurzů, akcí a digitálních produktů jsou uvedeny na webu Provozovatele včetně DPH.
Způsoby úhrady
- bezhotovostním převodem na účet Provozovatele,
- prostřednictvím platební brány (platební kartou nebo platebními tlačítky bank)
- na základě zálohové faktury (po dohodě),
- případně prostřednictvím benefitních systémů, pokud je tato možnost uvedena.
Platba je považována za uhrazenou dnem připsání částky na účet Provozovatele.
Variabilní symbol a pokyny k platbě jsou uvedeny v potvrzení objednávky.
Po přijetí platby obdrží Zákazník elektronické potvrzení a přístup k objednané službě.
Platební brána ComGate
- Funkce platební brány zajišťuje společnost ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
- Kontakt pro případné reklamace a dotazy k platbám přes platební bránu: platby-podpora@comgate.cz Tel: +420 228 224 267
- Dodání služeb a digitálních produktů
- Digitální produkty (např. e-booky, záznamy, videa) jsou doručovány elektronicky – zpravidla e-mailem nebo prostřednictvím uživatelského účtu.
- Online kurzy a webináře jsou zpřístupněny po úhradě – buď okamžitě, nebo v termínu konání akce.
- Prezenční akce a školení se konají v místě a čase uvedeném v potvrzení registrace.
- Přístup k online kurzu nebo digitálním materiálům je umožněn po dobu uvedenou u daného produktu na webových stránkách nebo v potvrzení objednávky. Po uplynutí této doby může být přístup prodloužen po dohodě s Provozovatelem.
Zákazník obdrží všechny potřebné informace k přístupu e-mailem.
Přístupové údaje jsou určeny výhradně pro osobní použití.
- Storno a odstoupení od smlouvy
a) Odstoupení Spotřebitele (14 dnů)
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů od uzavření smlouvy, pokud ještě nebylo s plněním započato. Odstoupení zašle e-mailem na adresu: info@academicapraha.cz
V případě digitálního obsahu (online kurz, záznam, e-book) platí, že: pokud Spotřebitel výslovně souhlasí se zpřístupněním před uplynutím lhůty pro odstoupení, ztrácí právo na odstoupení podle § 1837 písm. l) OZ.
b) Storno účasti na kurzech a akcích
- Více než 5 pracovních dnů před začátkem – vrací se 100 % ceny.
- 3–4 pracovní dny před začátkem – vrací se 50 % ceny.
- 2 a méně pracovních dnů před začátkem – částka se nevrací.
- U online akcí lze stornovat kdykoli před konáním – vrací se 100 % částky.
Při organizačních změnách (změna lektora, data nebo formy konání) má Zákazník právo stornovat účast bez storno poplatku.
c) Garance spokojenosti (vybrané produkty)
Pokud je u služby nebo kurzu uvedena „garance vrácení peněz“, může Zákazník požádat o vrácení částky do 10 dnů od konání akce nebo zpřístupnění produktu. Částka je vrácena do 14 dnů stejným způsobem, jakým byla provedena platba.
- Reklamace a odpovědnost za vady
Zákazník má právo reklamovat:
- nefunkční přístup k digitálnímu obsahu,
- nesprávně poskytnutou službu,
- chyby v doručení přístupových údajů.
Reklamace se uplatňuje písemně na e-mail: info@academicapraha.cz
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od doručení.
V případě uznané reklamace může být Zákazníkovi:
- poskytnut náhradní přístup,
- přiměřená sleva,
- nebo vrácena část či celá zaplacená částka.
- Autorská práva
Všechny produkty a materiály (texty, videa, zvukové záznamy, prezentace, pracovní listy) jsou chráněny autorským zákonem.
Zákazník se zavazuje:
- nepředávat, nekopírovat a nešířit obsah třetím osobám,
- nevyužívat obsah komerčně,
- chránit přístupové údaje před zneužitím.
Jakékoli porušení autorských práv může být řešeno právní cestou.
- Přímý marketing
Provozovatel může zákazníkům, kteří již využili jeho služeb, zasílat přiměřená obchodní sdělení (1–3× měsíčně), týkající se kurzů, novinek nebo akcí.
Zákazník může kdykoli odhlásit odběr prostřednictvím odkazu v e-mailu nebo žádostí na adresu odesílatele.
Právním základem zpracování osobních údajů je oprávněný zájem Provozovatele.
- Ochrana osobních údajů
Zpracování osobních údajů se řídí dokumentem Zásady ochrany osobních údajů, dostupným na: https://academicapraha.cz/ochrana-osobnich-udaju/
Zákazník potvrzuje, že se s tímto dokumentem seznámil a souhlasí s ním.
- Mimosoudní řešení sporů
- Spotřebitel může využít mimosoudní řešení sporů prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz). Stížnosti lze zasílat také na adresu: info@academicapraha.cz
- Rozhodné právo
Tyto podmínky a veškeré smlouvy se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem. Případné spory budou řešeny u místně příslušného soudu v Praze.
Účinnost od: 22. října 2025
